torstai 29. lokakuuta 2009

Miettinyt olen.....jos.


Mitäs sitä tällä kertaa.....ajatuksia pyörii mielessä....mitä tekisi tuon asian kanssa ja mitä tuon asian.
Luotan kuitenkin siihen, että Herra ohjaa paimen sauvallansa laumaansa tekemään oikeita päätöksiä. Hänellä on hyvä tahto meitä kohtaan.

Eilen kävi Marttoilta siivous apu ja onneksi helpotti minua ja tyttöä. Ruokaa tein eilen, niin että sitä on täksikin päivää, joten ei olisi enää kuin tiskaus.

Miettinyt olen ja mielipiteet tulevaisuuden suhteen vaihtelevat laidasta laitaan...jos teen/päätän niin tai näin,niin se johtaa sitten....niin mihin?
Elämä eiole helppoa tai niinkuin nuoriso sanoo meillä "voi kun saisi olla vielä pieni, ei aikuisten huolia ja murheita"...niinpä sama on käynyt minunkin mielessä.
Mitä jos olisin tehnyt toisenlaisen ratkaisun silloin kun olin 20v.? Mitä elämä olisi nyt?

Mutta nyt on enää turha haikailla menneitä vaan katsoa päivä kerrallaan tulevaisuuteen.

4 kommenttia:

  1. Nyt tämänkin kommenttilaatikon lukko avautui :)

    Hyvää yötä, Jeesus myötä!

    VastaaPoista
  2. Menneisyys on menneisyyttä. Muistoja. Jälkiviisautta, joka on hyödyksi vain jos sitä voi käyttää tähän päivään.
    Tämä päivä on Herran! "Jumala yksin minun sieluni hiljaisuudessa odottaa, Häneltä minulle tulee apu." (Ps.62:2)
    Siunausta päivääsi! :-) <3

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Tänään, 19.11. klo 12:21 toivotan SINULLE
    HYVÄÄ LIISAN PÄIVÄÄ, ONNEA JA SIUNAUSTA SEKÄ TAIVAALLISTA TÄYSIHOITOA!

    VastaaPoista