sunnuntai 5. heinäkuuta 2009

Siunaus.


Nöyryys on kuuliaisuutta Jumalaa kohtaan. Ensimmäinen askel on nöyrtyä Jeesuksen ristin äärellä ja vastaanottaa Hänet pelastajanaan. Silloin sinä astut ratkaisevat askeleen nöyryyden tiellä. Silloin tunnustat nöyrästi, että olet syntinen ja kadotettu ilman Jeesusta ja nöyrryt oikeaan osaan Jumalan edessä ja oikeaan suhteeseen Häneen. Kun nostat Jumalan sanan suureen arvoon elämässäsi ja kaikessa haluat elää sen mukaan, tuo sana kasvattaa sinusta nöyrän Jumalan miehen ja naisen. Nöyryys on ennen kaikkea kuuliaisuutta kaikessa Jumalan tahdolle. Mikään muu nöyryys, vaikka ihmiset sitä arvostaisivatkin, ei ole mitään tämän nöyryyden rinnalla. Siksi keskittäydy elämään ennen kaikkea nöyrästi Jumalan edessä.


Minä olen joutunut/saanut nöyrtyä, sillä minulla ei ole muuta toivoa kuin Jumala. Ja siksi minä ylistän Hänen nimeään, koska tiedän, että Jumala parhaiten tietää mikä minulle on parasta.

Tällä hetkellä Hän on viemässä minua kuin tulen läpi ja niin hullulta kuin se kuulostaakin, niin pidän sitä pelkkänä siunauksena.

Hän vetää minua lähemmäksi itseään, antaa rauhan, ilon ja toivon sydämmeeni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti